Tuesday, 7 February 2012

De-Stash Feburary - Show off Tuesday!


Hi there! How's it going? Any progress with the destashing? I am so eager to see all your new projects! Myself? Not really much of a progress here.The little darling on the picture above caught the flu, so I am using one of my non-blogged project to at least have a picture this week. We have mainly been focusing on drinking a lot of fluid and making sure that she gets her meds on the rigtht time, and cuddling in the sofa. Although I have made really good progress on a blanket that I am crocheting. I hope that I will have all squares connected today, and then some fastening of threads and a border. Perhaps I will be able to show you that on next Tuesday!!

I have done some cutting of fabrics as well (old fabrics - pat on the shoulder), but as I said, the flu really reduces my crafting time to a minimum.

So, let's hear what you've been up to this week. And remember. If you have purchased anything during the week I will need a full confession! And make sure to visit as many blogs as possible! I get LOADS of inspiration from checking out the other projects!


Link to project in MrLinky (if you have made several blogposts, link to ALL of them), and confessions and thoughts below!


12 comments:

Avanai said...

Två alster har det blivit i helgen: vantar till sonen och amnings/gravidtröja till mig, självklart av tyger jag redan hade hemma!

Liten Kulla och Mas said...

Tre bidrag har jag knåpat ihop
:-) Jag har köpt tråd, i övrigt har jag använt mig av det material som jag har hemma. Väldigt rolig utmaning måste jag säga!(skriva)

En fråga Kaja: Nu har jag länkat till varje bidrag, eller ska man länka en gång till sin blogg?

Miiaoo said...

Jag vill också vara med. Syr just nu bara i sånt som ligger och värmer hyllorna. =o)

glenni said...

unfortunately I got a packet today filled w/ fabrics :( I had made the order on January and it arrived today :( BUT that just made me very angry to myself and since I did an inventory to my piles of fabrics (now I have cut a piece of all my fabrics and they are nicely in a folder) I see that I do NOT need ANYTHING for a long, long time :)

AND I'm not participating the raffle, I just need some support on this project :)

Anna/ lilla B said...

Två tröjor blev det sytt idag. Tyget med hjärtan valde min som för länge sedan, och så har det blivit liggande. Men i morgon bitti får han en tröja! Lillbrorsan får en randig.

Pyssel på Torp said...

En slips blev denna veckas bidrag från mig. Maken hittade inte sina slipsar så jag sydde en ny. Jag är supernöjd och det kommer absolut att bli fler.

emmys stickning said...

Nu börjar det hända saker här hemma, en body i ett tyg som legat länge och fler är på gång. Inget handlat alls!

emmys stickning said...

Två alster till från lagret och ett erkännande sist i inlägget...

Miiaoo said...

Mer sytt av hyllvärmare... Inget köpt hittills..
http://www.miiaoosyr.blogspot.com/2012/02/min-forsta-amnings-spirea.html

Unikuu said...

t-shirt for valentines day. first huge fabric order came( i order it january)and second big pile of fabric are coming for next week. I have not buy fabrics. only black lace 4 meters for my scarf.

Mia said...

Jag har tyvärr inte varit så kreativ den här veckan. En förkylning som spökar och gör mig trött. MEN jag har sytt skridskoskydd och förkläden som är bloggat. Obloggat är ett par benvärmare och ett par små skor i fleece. Tillklippt har jag en jacka och flera par kalsonger- allt i gamla synders tyg. Jag har även tagit upp virkningen av en kofta igen.

emmys stickning said...

Jag har klippt i en riktig hyllvärmare... Legat lääänge!