Friday, 19 February 2010

Shabby chic - crocheted white hearts

Well. It took less than a few hours after I posted the crocheted hearts before I got my first order for them. And, this suited me just perfect. With the olympics going on, we all tend to spend a lot of hours in front of the TV. And since you can't bring the serger into the couch (to noisy and messy!) crocheting is perfect.

The order was for 4 white crocheted hearts. Perfect home decoration in any shabby chic home!

And, for those of you that are worried that your screens has gon all crazy, since I never managed to make a blogpost with so little color - here is something to repair your eyes! White, spring green, baby pink, grey-blue, dark brown, red. All lovely colors!! And, available in my shop!! And, after this first order, I decided that $10 a piece (70 SEK) will be the price.

These are perfect, not just for home decoration, but as a soft grip toy for babies. Or why not put a satin ribbon on them and hang them over the pram or crib? Perhaps an entire mobile with pastel hearts??

4 comments:

Fia said...

Dessa är så läckra. Som sagt, önskar jag kunde virka...ska nog visa barnen dina fina hjärtan. Börjar bli sugen...

Krimskrams said...

Åh så söta små hjärtan i härliga färger. De vita är också ljuvliga även om jag börjar tröttna lite på vitt nu...*tittar ut genom fönstret och suckar*

Hello said...

De är så fina! Jag ska nog se om jag kan begripa mig på beskrivningen vilken dag som helst.

Hawk and Weasel said...

Hej! Jag blev så sugen på att prova att jag genast virkade ett par stycken på freestyle. Ett randigt till och med. De blev lite spetsigare men väldigt mysiga.
(http://hawkandweasel.blogspot.com/2010/03/crochet-hearts.html)
Tack för idén och hoppas du får sälja ett stort gäng!