Wednesday, 25 November 2009

November Challenge: Crash boom bang!

Space seems to be really "in" again. And this fabric was one of my sons favourites when we were browsing for fabrics. This time I made two tops. One with contrasting red sleeves which will be out in the shop. And the other one with the same fabric on the entire top and an orange ribbing around the neck. All from very soft light weight cotton knit fabric.
Just look at the vibrant colors and the explosions! Even I think it is cool!! But, wearing something like this to the office would probably make a few heads turn. *LOL*

4 comments:

Hello said...

Testa! Att ha en på kontoret alltså :) Det kanske är precis det som behövs en kulen novemberdag. Med en strikt svart kort kjol till! Och en röd scarf!

Fina båda två!

MM said...

Åh vilka fina tröjor du sytt! Jätte läckra tyger, var får du tag på dom?
Fick så mycket inspiration på din sida att jag börjar känna sy-längtan vakna i mig, o det var lääänge sen jag sydde nåt nu, fa till barnen. Själv har jag mest sytt av E-slöjds tyger, men dessa är ju mycket roligare särskillt för killar som börjar bli lite större! (nu 6 o 10 år... åren går!)
Tack för motivation!
Kram,
Malin

willow and moo said...

I really like that space fabric. It has such great colours in it. :)

Ett Tu Tre said...

Wow, vilka häftigt snygga tröjor. Kan inte bestämma mig för vilken av dem som är snyggast, gillar båda. Tyget är underbart och lagom tufft.