Monday, 4 May 2009

New listings on Etsy and fresh load to Butik Unik

Some of the clothes that I have made during the spring were delivered to Butik Unik last Wednesday, so if you are around make sure that you pop by to have a look at Malin's wonderful shop. I had my children with me when changing the clothes, and when I was done, they were to, so I never got around of browsing all the lovely stuff she's got there!

Since all my clothes are unique somtimes things that get really much attention in the shop doesn't get sold, since it is in the wrong size for the potential buyer. So, right now I am listing a lot of things on Etsy (even more will be up in the next couple of days), so if you missed the first opportunity to buy something, perhaps now is the time to get it!! This Sandmann dress is one of the most admired items from Butik Unik, but is in size 2-3 yrs (98 cl) and so it got left…

I have also joined the European Street Team on Etsy. Lots and lots of talented artists from Europe that are making all kinds of lovely things. Everyone that I have had contact with are truly lovely people and I have learned so much from them already! And they also inspire me a lot and I get all kinds of new ideas.

En del av de kläder som jag har sytt under våren har blivit levererade till Butik unik förra onsdagen. Så, om du är i närheten se till att ta vägen förbi Malin's underbara affär. Jag hade barnen med mig när jag flyttade runt bland mina kläder, och när jag var klar, så var de det också, så jag fick tyvärr inte någon tid att kolla runt på alla underbara saker hon har där.

Eftersom alla mina kläder är unika så kan de kläder som får mest uppmärksamhet i affären ändå inte bli sålda, eftersom köparen hade velat ha den i en annan storlek. Så, just nu listar jag MASSOR med kläder på Etsy (det kommer ännu mer inom några dagar), så missade du första chansen att köpa något så kanske du kan få tag på det nu! Den här underbara John Blund-klänningen är till exempel en av de mest uppskattade och kommenterade kläderna från Butik Unik, men den är i storlek 98 cl och har troligen varit för stor för många av kunderna i butiken.

Jag har gått med i European Street Team på Etsy också. Massor av underbart begåvade konstnärer från hela Europa som gör fantastiska saker. Och, de är så himla trevliga allihop, dessutom! Jag får massor med inspiration av dem och lär mig en hel del på kuppen.

3 comments:

Doris_Assar said...

Såå snygg klänning!!

Shamu said...

Helt herlig!
Søt kjole i morsomt stoff!

Ravenhill said...

how adorable!!!