Tuesday, 5 May 2009

My guardian angel, sz 12 mths (80cl)

This is an UFO I have had lying around for ever now. It has been looking at me an waving at me from the UFO box. So. I decided that my guardian angel FINALLy needed to be finished. It is the stretchy linnen structure cotton fabric that I have used so much, and that is so soft and easy to handle. The appliqué is an angel, and I have used som silver thread around the heart. I completed it with a pink seam binding, pink interfacing and pink buttons. Really sweet! This one has already been shipped off to Butik Unik.
Här är ett UFO som jag har haft liggandes ett tag nu. Det har tittat på mig och vinkat till mig från UFOlådan. Så nu bestämde jag mig för att min lilla skyddsängel ÄNTLIGEN skulle bli avslutad. Jag har använt mig av bomullstyget som har lite linnestruktur och stretch i sig som är så mjukt och lätt att handskas med. Jag använde silvertråd runt hjärtat på applikationen. Och för att komplettera hela klänningen så är det rosa foder, rosa kantband och rosa knappar. Sockersött!

6 comments:

Ravenhill said...

oh, what a sweet little cherub!!!
~Emily xx

Mimmi said...

Jag är dålig på att kommentera hos dig - men allt du syr är så himla fint!

Härlig klänning med linnestruktur. Hmmm, det ger mig inspiration ;-)

ingermaaike said...

That is so very sweet! I love the fabrics you use :-D

anna said...

Underbar!!

LumLum said...

Åh! Den är verkligen supersöt!

ikketikketheo said...

Himmelsk!!