Sunday, 10 May 2009

First, second and third Treasury on Etsy!

One of the most inspiring things about Etsy are those list that anyone can create to show off ones favourites (12 for immediate display and 4 in reserve in case one of the top items get sold). I dare to say that it also is a great display for us sellers. Also. The Etsy team picks some of these treasurys and features them on the front page. An honour for both the creator and the featured seller of course.

One of my goals for May was to be feaured as a seller on Etsy in one Treasury. Then I got my first yesterday, but before I got around blogging about it I got two more! Yay! Three Treasuries!!

The first is from Iragrant and features my bugs&butterfly singoalla in the lower left corner.
The second is from bijouxdellostregatto and features the green dress on the bottom row that I made from an old table cloth. Very 70's
The third is from aysetugrul and features one of my all time favourites, which is the green dress with pink flowers in the lower right corner.
En av de mest inspirerande sakerna med Etsy är dedär listorna som vem som helst kan skapa för att visa sina favoriter. Det är förstås en fantastisk display för alla säljare. Dessutom så väljer Etsys egna team ut några av dessa listor (som kallas för Treasury) och lägger upp dem på frmsidan. Det är förstås en ära både för den som har skapat listan och de säljare vars produkter får synas där.

Ett av mina mål för maj månad var att någon gång få vara med som en säljare på en Etsy Treasury. Så igår fick jag min första. Och innan jag ens hann att blogga om den, så hann jag få två ill idag. TRE TREASURIES!! Hurra!

Den första är från
Iragrant och visar min småkryps-singoalla i det nedre vänstra hörnet.

Den andra är från bijouxdellostregatto och har med den gröna klänningen på sista raden som jag gjorde av en gammal duk från 70-talet.

Den tredje är från aysetugrul och visar en av mina absoluta favoriter, som är den gröna klänningen med rosa blommor längst ner till höger.
I am SO honoured! All three creators are a member of the European Street Team and really talented artist. Make sure that you visit their shops. And, the last time I looked all three featured items were still in my Etsy shop! So, hurry hurry!

Jag är så stolt över att ha blivit förärad sådana utmärkelser! Alla tre skaparna är medlemmar av European Street Team och verkligen begåvade skapare och pysslare. Se till att besöka deras shoppar! Och, senaste gången jag tittade efter så var alla tre utvalda klänningar kvar i min Etsy shop! Så skynda skynda!

5 comments:

anna said...

Grattis!! Det är du värd!!

Sara said...

Congrats Kaja! That's great getting featured in not 1, but 3 treasuries!!!

Marc said...

congrats, it's a great feeling hey :)

Marc said...

oeps= marc is karlita (www.karlitashop.blogspot.com)

Hello said...

Grattis! Det är du väl värd!