Monday, 11 May 2009

Featured on EtsyItemOfTheDay!!

Well. This is my third really positive post in less than three days. Seems as if life hase been saving up and now it is letting everything out!! EtsyItemOfTheDay wrote to me a couple of days ago that she would do a feature of my dress with stars on it as a tip for newborn on the 4:th of July. I was thrilled of course. And, she really owerwhelmed me with all her positive words. I read the post half an hour ago and I am still blushing...
Nu kommer de roliga nyheterna tätt. Detta är mitt tredje verkligt positiva inlägg på mindre än tre dagar. Det verkar nästan som om livet har liksom sparat sig lite för att släppa ut allt på en gång. EtsyItemOfTheDay mailade mig för några dagar sedan om att hon ville ha min klänning med stjärnor som ett tips för nyfödda till amerikas nationaldag. Jättespännande, såklart. Och, när jag väl läste inlägget så blev jag helt överväldigad av alla positiva ord. Jag läste inlägget för en halvtimme sedan och jag rodnar fortfarande...

5 comments:

Gekko said...

Wow, här händer det verkligen saker! Så otroligt kul!! Stort grattis!

Carina i Tyskland said...

Ååå så roligt med en massa uppmärksamhet!

På min trillar tårarna när jag läser hennes fina ord om dig, som stämmer så väl och du är verkligen värd allt beröm! Sug åt dig!!!

Kramar

barnshoppingbloggen said...

Verkligen fina kläder! Hittade hit genom Ecoloco :)

mustafa said...

vad kul!

matchstickgirl said...

totally gorgeous !!!!

:D