Tuesday, 28 April 2009

Lime and navy x 2

I saw a lovely purse at Saidos da Concha a while ago. Part of it was lime, and part of it was navy-white. I got really thrilled when I saw that picture, and ever since I have been wanting to do something similar. Well. I did 2. Both of them are in size 2 yrs (92) with white fusing and navy seam binding. The top lime fabric with white dots are also the same, but I picked two different fabrics for the lower part. The thing I saw in my mind was the bottom one with a lot of white in it, but now afterwards I think I like the top one better. Anyway. I am going down to Butik Unik tomorrow with a load of new things, and I think both of these will join me there.
Jag såg en helt underbar väska hos Saidos da Concha för ett tag sedan. En del var i limegrönt och en var i något blåvitt mönstrat tyg. Jag blev helt lycklig när jag såg bilden och ända sedan dess så har jag velat göra något liknande. Och nu har jag gjort det. Två gånger dessutom. Båda är i storlek 92 och har vitt foder och marinblått kantband. Det övre limegröna tyget med vita prickar är detsamma på båda klänningarna, men det är olika tyg på nedre delen. Min bild av klänningen är egentligen ganska nära den under bilden, men när jag nu ser dem i efterhand så tror jag faktiskt att jag gillar den övre bättre. I alla fall. Jag är på väg ner till Butik Unik i Varberg i morgon med ett last med grejer och jag tror att båda dessa två ska få följa med.

11 comments:

Sigmosaics said...

I love Blue and Green together, especially these two shades of those colours you have here!

Very cute and totally gorgeous creations :D

Sara said...

The lime and navy is a great combination!

Concha said...

This colour combo really works!

I'm so glad I inspired you! :)

Best wishes from Portugal,

Constança

LeelaBijou said...

very beautiful!!

Doris_Assar said...

Superfräscha!!! :-)

Kreativlink said...

So cute!

fleurfatale said...

Wow, a beautiful design and colorcombo!

ingermaaike said...

A gorgeous combination! How about lime and purple for an other time, looks fabulous too!

Hello said...

Underbara!

anna said...

Supersöta!!

Strumpetossa said...

Så fin klänning!