Monday, 5 January 2009

New year - Update on my bloglist!

As you can see I have updated my bloglist. I follow them all (and a couple more, personal stuff) trough bloglovin and they are my greatest source of inspiration. I have also added a few links to companies. But, when I tried to write down the companies that I have bought from it got a really short list. The reason? Well, I buy a lot of things from eBay, and they generally don't got any homepage. These companies that I have listed here are places where I regularly buy from.

Som ni kan se så har jag uppdaterat min länklista. Jag följer allihop (och några till, av mer privat karaktär) genom bloglovin och de är min största källa för inspiration. Jag har lagt till några länkar till företag också. Men, när jag skulle lista alla företag som jag handlar från så blev den märkvärdigt kort. Anledningen?? Tja, jag handlar väldigt mycket via eBay och de har inga hemsidor. Företagen som är listade här är ställen som jag regelbundet handlar hos.

1 comment:

ikketikketheo said...

Vad kul att du länkar till mig :D