Thursday, 29 January 2009

Kaja goes Etsy

Yes. It is time for something new. Since it is getting increasingly harder to figure out what I got for sale and at which price, I have now decided to open up my own Etsy Shop. I have posted the latest things I have made, but as soon as I have figured out what I got at home and not out for sale anywhere else, I will post more things.




Japp! Då var det dags för något nytt. Eftersom det blir allt svårare att fundera ut vad jga egentligen har ute till försäljning och till vilket pris så har jag nu bestämt mig för att öppna upp en egen Etsy Shop. Jag har lagt upp några av de senaste sakerna jag har sytt, men så fort jag har klurat ut vad jag har hemma och inte ute till försäljning någon annanstans så kommer jag att lägga upp fler saker!

9 comments:

anna said...

Kul!

Dr. Gill said...

Å, så bra. Etsy er jo bare supert. Masse lykke til!

Botilda said...

Lycka till!

Medea said...

Vad spännande att börja sälja på Etsy. Det finns ju så mycket fint där.

Jag har flyttat ihop min syblogg ♥Ma fille et moi♥ med min kreativa blogg Medeas Värld.
Välkommen dit och se stickat och sytt i en skön blandning.

Efwa - Medea

ikketikketheo said...

vad spännande!!

GOBLIgobli said...

Way to go girl!! :-D Gud vad roligt!

Duracellmamman said...

Klokt val Gumman!!

Önskar Dig en underbar Tisdag!!!!

kramis!!

r e b e c k a said...

Vad spännande! Stort lycka till! :)

Sandra said...

Lycka till!
Ett tag innan jag ens visste om din blogg så var jag inne och klämde lite på dina verk inne på Butik Unik. Fina saker. Har tänkt titta in fler ggr men inte blivit av.