Tuesday, 6 January 2009

About the Patapum Covers

Right now I've been having a lot of questions for the Patapum Covers again. So, I just want to update you all on the prices and things.

Prices are:
In stock according to this post: 35 USD
Custom made from fabric I have in stock: 39 USD
Custom made with fabric I don't have, or with appliqués on 45 USD

Postage is not included but will be about 3 USD for Airmail and an extra 8 USD for signed for delivery.

Just nu så har jag fått många frågor om Patapum Covers igen. Så, jag ville bara uppdatera läget lite.

Priserna är:
I lager enligt dettta inlägg: 200 SEK
Specialbeställning med tyg som jag har: 250 kronor
Specialbeställning med tyg som jag inte har, eller med applikation på, 300 kronor

Porto tillkommer, men eftersom själva överdragen är ganska lätta så har det klarat sig med 12 kronor för vanlig A-post. Tillägg för eventuellt postförskott eller rekommenderat (om man så önskar) tillkommer.

3 comments:

Kama @ Today's Housewife said...

I saw your comment on a blog and thought it was cool that your name is Kaja since mine is Kama. :)

Anonymous said...

..och jag undrar bara vad ett Patapum Cover är för något? *nyfiken*
/June på www.junebacken.se

Hello said...

Du har en utmärkelse på min blogg!