Friday, 12 December 2008

Customer letter from Japan!

So many nice things are happening to me right now. Yesterday I got a mail from woman in Tokyo, Japan. I showed you the patapum cover I made for you the other day. She had gotten it with the mail this is what she wrote to me:

"It is sooooo cool!! I love it!
Attaching to Patapum was easy and my Patapum has changed to an excellent baby carrier!
Thank you so much.
Today, I went to shopping with my son, many people asked me, "Where did you buy this carrier? its so nice!"

And. She sent me some pictures of her and her son. Don't they look just adorable?? To my "swedish eyes" the picture from out in the street looks SO exotic, and it gives me great pleasure to know that my designs are litterally strolling around in Tokyo. I hope I get the opportunity to stroll there too sometime!

Det har hänt så mycket trevliga saker på sistone. Igår så fick jag till exempel ett brev från en tjej i Tokyo, Japan. Jag visade ju patapum överdraget som jag sydde till henne för några dagar sedan. Hon hade fått det med dagens post och detta var vad hon skrev till mig:

Den är bara SÅ cool! Jag älskar den!
Det var lätt att sätta på den på min Patapum och selen har ändrats till en fantastisk sele!
Tack så hemskt mycket!
Idag, när jag gick och handlade med min son så var det många människor som kom fram och frågade "Var köpte du den där selen? Det är så fin!"

Och så skickade hon några bilder på sig och sin son. Visst är de söta?? För mina "svenska ögon" så är den där bilden från gatan bara SÅ exotisk och det är jättkul att veta att min design numera promenerer omkring i Tokyo. Jag hoppas att jag också får möjlighet att göra detsamma!

8 comments:

Carina i Tyskland said...

Guuud så cooolt! Heja dig!

Kramar

Jenny said...

Åh så fiint! Jag har en patapum...kanske skulle försöka mig på att sy en sådan. Hur fäster du den på bärselen?

mustafa said...

congrats, kaja!

Nina said...

Gud vad roligt att få sån fin feedback för något man gjort... Å så i Japan av alla ställen!

Lilla Gryn said...

Häftigt!!! Vilket roligt uppdrag det måste ha varit. Jag håller med om att det ser exotiskt ut.

Annika said...

Kuuuuuuuuuuuuuuuul! Grattis!! Om vi forsatt använde en till Tildis hade jag utan tvekan gjort reklam för den på bloggen!

Trevlig måndag!

ikketikketheo said...

Isn´t it gorgeous how small the world gets through internet!! For sure I don´t wanna live without it....
I can imagine how great it is "seeing" your creations in Japan :) :)

anna said...

Dina Patapumöverdarag är så otroligt snygga!!