Sunday, 23 November 2008

Teddy Bear

I have been really tired lately. I think this comes from being sick litterally the entire autumn. That is part of the reason why I haven't posted as much as usualy here, but I am also making some secrets that will appear in the blog in a while.

But, I found this bear the other day, and since he is so cute, I wanted to show him to you. I made him for my daughter when she was half a year or so. He is made of fabric that comes from an old mattress and the bear has millions of little parts, and there was a lot of needlwork by hand that had to be done to finish him of. But it was worth it. Someone said that these bears usually have the looks after the ones who crafted them. I am not sure what that tells you about me??
Jag har varit ganska trött på sistone. Det kommer nog sig delvis av att jag har varit sjuk bokstavligen hela hösten. Det är en av anledningarna till att jag inte har skrivit så mycket här på sistone. Men, en annan anledning är att jag håller på med lite hemlisar som snart kommer att synas här på sidan.

Men, jag hittade denhär björnen häromdagen och eftersom han är så söt, så ville jag visa honom för er. Jag gjorde honom åt min dotter när hon var ungefär ett halvår gammal och han har tyg från en gammal madrass som skinn och består av millioner små delar och det var dessutom en himla massa nästande för hand för att få ihop de olika delarna. Men, det var värt besväret. Någon sa att björnarna brukade likna deras skapare. Vet inte vad det säger om mig??

4 comments:

Pilotta said...

Å den är helt underbar....

Dr. Gill said...

Kjempesøt bjørn! Ja, det er mange deler på slike kosedyr. Tar ofte lengre tid enn man tror! Håper du snart blir frisk igjen. God bedring!

Strikkelise said...

Hei! En overraskelse venter deg hvis du sender meg adressen din! Se bloggen min for detaljer.
Strikkelise.

Malin said...

En så fantastiskt fin nalle!!! :-)