Wednesday, 3 September 2008

A wonderful help

Följ min blogg med bloggkoll

I am not sure if you are familiar with Bloggkoll, but it is a wonderful Swedish invention where you can add all your bloggs that you are following and as soon as anyone adds a new post on their blogg you either get a mail or you can log on to a site an see who has made updates during the day. It saves me a load of time, and, it allows me to follow 63 bloggs (and counting) everyday...

Jag vet inte om du känner till Bloggkoll, men det är en himla praktisk svensk sida där du kan lägga till alla bloggar som du följer och så fort någon gör ett nytt inlägg så kan du antingen få ett mail eller så kan du logga på en sida och se vilka som har gjort uppdateringar under dagen. Det sparar mig massor med tid och gör dessutom att jag i dagsläget följer 63 bloggar varje dag... Och fler lär det bli.

2 comments:

Carolina said...

Jag kör Google reader ist funkar nog på samma sätt. Vet inte vad jag gjort utan det.

KlaramedK said...

haha, efter typ 1 års bloggande har jag nu oxå hittat till bloggkoll!! ;=)