Monday, 4 August 2008

Lovely sofas

Yes. I am back from my holliday. And I only touched my sewingmashines once in 4 weeks, and that was to fix a seam on my bikini... But. I got a lovely surprise when I got back from our vacation. Some of you might remember the Pillow Case Project that started this spring. A creative woman, without crafting talent asked 12 crafters to do one pillow case each. Well. The woman has finally moved into her new home and purchased the two white sofas. And has filled them with lovely pillows. And lovely children as well...

The brown with an ornamental flower on the top left corner is my contibution. For more inspiring pictures, head to Ekvalla. (in Swedish, but you will see the pictures). I got pretty inspired. Perhaps it is time to do something about my own BOUGHT pillow cases??

Ja. Då var man tillbaka efter semestern. Den enda gången jag har varit i närheten av symaskinen på fyra veckor var för att fixa till en söm på bikinin som hade gett sig. Men, jag fick en underbar överraskning när jag kom tillbaka. Några av er kanske kommer ihåg att jag var med på Sjalbarns Kudd Projekt. Det var en tjej som inte var så händig, men som var väldigt kreativ och som bjöd in 12 sömmerskor att göra kuddfodral till henne. Ja. Nu har hon i alla fall flyttat in i sitt nya hus och köpt två vita Klippansoffor från IKEA. Och fyllt dem med underbara kuddar och underbara barn.

Den bruna blommande kudden längst upp till vänster är min. För ännu fler bilder så kan du besöka Ekvalla. Man blev ju rätt så inspirerad. Kanske dags att göra något åt mina KÖPTA kuddöverdrag hemma??

3 comments:

LumLum said...

Välkommen tillbaka.

Kottemamman said...

Roligt, det har jag fullkomligt missat på Sjalbarn...fina blev de iallafall!

och du gör jättefina saker Kaja!

Jag har lagt en länk till din sida på min blogg, hoppas det e ok.

Mvh Kottemamman ( Mammatess)

Lisa said...

What a fun photo and I love all the pretty throw pillows.