Thursday, 3 July 2008

Happy summer!

As tough as it is going to be I will be leaving my sewing mashine at home when we're going away on holliday. So I am closing my blogg and will be returning, well I really don't know; beginning of august perhaps?? Hopefully I will have a chance of buying a lot of really nice patterns and fabrics. I also have intention of getting a lot of inspiration, and a peek in my mother in laws closet. She has saved a lot of clothes from the 60's and 70's, and perhaps I can get some ideas from them.


Ja. Det blir tufft, men jag måste lämna symaskinen hemma när vi åker på semester. Så, jag stänger ner bloggen och kommer tillbaka, ja, jag vet faktiskt inte, i början på augusti kanske?? Förhoppningsvis så kommer jag att få chansen tat köpa massor med roliga mönster och tyger. Jag hoppas också på att få lite inspiration och kanske få kolla lite i min svärmors garderob. Hon har sparat massor med kläder från 60-och 70-talet och jag hoppas på att kunna få lite idéer från dem.

5 comments:

LumLum said...

Hoppas du får en härlig semester!

Anonymous said...

Önskar er en underbar semester! När kör ni? Jag har sedan ditt spinelmannen-solhatts-inlägg en stor postit-lapp på min plånbok, där det står: Mät Hugos huvud.

Vill så gärna beställa en solhatt till honom, men glömmer mäta huvudet VARENDA dag!!

Hinner du skicka en hatt till mormor och morfar om jag mäter huvudet ikväll?

KRAM
Carina i Tyskland

OttoPippi said...

H en underbar semster!!! Hoppas att du fyndar mycket kul! Vi ses i cyber i augusti! :-)

M.Y Design said...

Trevlig semester.

Har lagt en lite utmaning till dig i min blogg:-)

Totaja said...

Jag önskar dig en trevlig semester och när du är tillbaka har jag en utmaning till dig på min blogg.