Tuesday, 24 June 2008

Even more singoallas

I am so sorry... Just close your eyes if you get tired of all my singoallas. But, as always I am making a lot of the same pattern, and so almost all things are ready at the same time... This time I made 11 singoallas in total, so you won't have to see any more of them now...


Jag är SÅ ledsen. Blunda om du har tröttnat på mina singoallor. Men, som vanligt så syr jag många många många av samma mönster och det innebär också att nästan alla blir klara samtidigt. Denna gången så blev det 11 singoallor totalt. Så, nu ska ni slippa se dem på ett tag. Tror jag... Första är i alla fall en trollsländeklänning med tyg från Stoff&Stil, fast från förra årets kollektion, så det är nog slut nu.

Last two ones out. One with a proper hem, and one with a seam binding...
De två sista. En med riktig fåll och en med ljusblått kantband. Tyget är bomullspoplin från Stoff&Stil. Även detta något år gammalt.



Oups! I forgot... I made one more Heididress as well. All dresses will be sent to Butik Unik in Varberg.

Oj då. Jag glömde visst en. Jag gjorde ju en Heidklänning till. Alla klänningar är på väg till Butik Unik i Varberg.

2 comments:

Susanna said...

Du gör ju jättefina songoallor, så inte tröttnar man på dem heller! Gillar verkligen tyget i den där sista!

Elin said...

De är verkligen fina alla dina kreationer!
En liten fråga om singoallorna i trollsländetyget...
I vilka storlekar finns de?