Saturday, 17 May 2008

Three bonnets

Yes. It IS the same table cloth as I already have made two dresses from. But I had to make bonnets to go with them. I had a choice of making one bonnet and one more dress in baby-size or three bonnets, but since I like to make combinations I decided to make three bonnets instead. This time two in size 39 (newborn) and one in size 48 (I think...). It is really hard to take good pictures of the bonnets, but this time I used binders, and the pictures turned out pretty well. All bonnets are heading south for Butik Unik in Varberg.

Javisst är det samma bordsduk som jag redan har sytt två klänningar av. Men, jag var ju bara tvungen att sy matchande kråkor. Jag fick välja mellan att sy en klänning i pyttestorlek och en kråka eller tre kråkor, men kombinationer är ju så roligt, så det fick bli sådana. Två i storlek 39 och en i 48 (tror jag att det var i alla fall). Det är väldigt svårt att ta bra bilder av kråkorna, men idag så hängde jag dem över pärmar och det blev faktiskt riktigt bra. Alla tre hättor är på väg söderut mot Butik Unik i Varberg.

No comments: