Tuesday, 27 May 2008

Shooting stars

I tried the star trousers on my son yesterday and they were perfect. A bit short though, and a little too much fabric around the waist. But. I really liked the fit. So I decided to make three new pairs of the stars fabric. This time with folds on the front. Size 62-74-86. The first pair took loooooong time. I had to undo and redo a couple of times to get the waist perfect. But, the other pairs turned out really good. Both visually and technically. And I didn't forget the totally stable today.

Jag provade stjärnbyxorna på min son igår och de var perfekta. Lite korta kanske och lite för mycket tyg i midjan. Men, jag gillade verkligen modellen, så jag bestämde mig för att göra tre nya par med stjärntyget. Denna gång så la jag gubbveck på framsidan. Storlek 62-74-86. Första paret tog lååång tid, för jag fick sprätta och tänka om när det gällde linningen flera gånger. Men, de andra paren blev riktigt snygga, både sömnadstekniskt och utseendemässigt. Och, jag glömde inte att använda Totally stable idag...

1 comment:

OttoPippi said...

Tuffa, tuffa, tuffa! Så himla kul med den röda stjärnan!!!