Tuesday, 22 April 2008

Secrets....



Hush! I am making secrets....

I participate in a small clothes exchange here in Sweden. We are 10 crafters that will change 2 items with eachother. I got pretty easy requests. One my items is already made. The other is a bit tricky, because I will use one of my old patterns, but I will change it and see if it works. I have several new ideas for "Butik Unik" that will start selling my clothes in just 10 days (yay!!), and why not combine a little product developement with secrets??

The deadline is the May 1.st, and I still haven't received anything from my secret crafter. I am soooo curious on what we will get...

Schhhh! Jag gör hemlisar!

Jag deltar i ett litet klädebyte som härstammar från Familjeliv. Vi är tio pysslare som ska byta två plagg med varandra. Jag tyckte att jag fick ganska enkla önskemål. Faktiskt. Ett av plaggen har jag redan gjort, men det andra är lite klurigare. Jag tänkte använda ett av mina vanliga mönster, men samtidigt så tänker jag ändra lite på det och se om det funkar. Jag har massor med idéer för "Butik Unik" i Varberg som börjar sälja mina kläder om 10 dagar (spännande!), så jag tänkte kombinera lite produktveckling med en hemlis...

Deadline för bytet är den första maj och jag har ännu inte fått något från min hemliga pysslare. Jag är såååå nyfiken på vad vi kan tänkas få...


2 comments:

Jes said...

Va roligt att du ska sälja kläder ibutik , Grattis!!! Spännande med byte ser fram i mot att se vad du får.

Thriftin and Craftin said...

Thank you so much for the happy birthday wish. Hope you get something super fun from your secret crafter!