Monday, 17 March 2008

Quilt givaway...

No. It's not me. I don't quilt. At least not large quilts. On the other hand I don't knit either, but as soon as the last skeins of banana silk arrives I will finish a sweater for me!! So... But the quilt is really lovely (and so is her blog), so steer your steps to: http://oldredbarnco.blogspot.com/2008/03/giving-away-quilt.html for a chance to win!! I've already posted my reply.

I do hope I win. I have entered so many giveaways in blogs lately and I NEVER win... Perhaps it is my turn now??

Nej, det är inte jag. Jag gör inte lapptäcken. Ja, i alla fall inte stora lapptäcken. Fast, jag stickar ju inte heller, men så fort jag får hem några härvor banan-silke till så kommer jag att vara klar med en tröja till mig....! I alla fall lapptäcket är helt underbart, så styr stegen mot: http://oldredbarnco.blogspot.com/2008/03/giving-away-quilt.html för en chans att vinna. Jag har redan postat min kommentar!!

Jag hoppas verkligen att jag vinner. Jag har varit med i så många tävlingar och utlottningar på bloggar på sistone, men inte sjutton vinner jag något. Kanske är det min tur nu???

1 comment:

Anonymous said...

Underbart vackert!

Jag håller tummarna för att du vinner!

Kram
Carina i Tyskland