Monday, 31 March 2008

More tights

Well I promised you guys more tights the other day, and here they are. The size is supposed to be 92 (2T), but honestly the length of the tights do vary a bit. I used scrap fabrics to make it at cheap as possible, and it wasn't really enough all times... On the other hand, I got 6 pairs for about the prize that I would pay for one pair in a store. Plus my own time then. Fortunately I don't have to pay myself! LOL!

Ja, jag lovade ju er fler tights häromdagen och här kommer de. Jag har sytt efter storlek 92, men längden varierar faktiskt lite på dem. Jag har använt spillbitar och fynd för att komma undan så billigt som möjligt och ibland så var det lite i minsta laget... Å andra asidan så betalade jag ungefär lika mycket för alla 6 par tights som jag skulle ha gett för 1 par i affären. Åsså min tid då... Fast, det är klart, jag behöver ju inte betala mig själv för jobbet. Fniss!

No comments: