Monday, 10 March 2008

Lucky me, lucky you...

Guess what I will be doing tomorrow?? I'm going to the storage and production of E-slöjd in Borgstena. I have a loooooong wishlist and plenty of money. I have seen so many purchases from the Syfestivalen in Sollentuna on the crafting bloggs lately. But, since Sollentuna is 500 km away, I have decided to make my own "sewing festival", and spend the money I should have used on the trip on fabric instead... Lucky me!!!

Lucky you?? Well, you will have the honour of seeing all my purchases in my blogg soon....

Gissa vad jag ska göra i morgon?? Jag ska åka förbi E-slöjds lager och tillverkning i Borgstena. Jag har en lååååång önskelista och massor med pengar. Jag har sett så många inköp från Syfestivalen på pysselbloggarna. Men, eftersom Sollentuna ligger 50 mil bort så bestämde jag att ha min egen lilla syfestival och använda respengarna på tyg i stället. Lyllos mig!!! Och ni får äran att titta på alla mina tygkinköp i bloggen om bara någon dag...

1 comment:

ohelene said...

Kos deg på tøyshopping!!