Monday, 21 January 2008

New curtains for the kitchen

Well. Here they are! My new curtains! As you can see the beige in the curtains goes very well with the lamp in the window and the wallpapers. And now I see that the blue-grey in the curtains actually goes with the lamp over the table too.

It got a bit darker inside the kitchen, since the white curtains let through a lot of lights, but soon it will be time for my spring-curtains and they are white with coltsfoot on them... It is a bit to early for them yet, though.

Sådär ja! Nu är de klara mina nya köksgardiner. Som ni ser så matchar det beige i gardinerna med fönsterlampan och med tapeterna. Nu när jag ser bilden så ser jag att det blå-grå funkar fint med lampan också. Och terracottablommorna går bra med kaklet. Oj, vad allt matchar.

Det blev lite mörkare i köket, eftersom de vita gardinerna jag hade tidigare släppte in mycket mer ljus. Men, snart är det dags för vårgardinerna med tussilago på, fast det är lite VÄL tidigt för dem fortfarande tycker jag

1 comment:

www.syfroken.se said...

De ser ut att passa fint i ditt kök!