Friday, 25 January 2008

Live picture of adult skirt.

It’s always nice to see pictures of my clothes when they are used. This time it is my first order for adult skirts that I showed a couple of days ago. I got a mail the same day it was delivered:

“Thanks! It is great, can I have one in black too, please!” But, that one isn’t ready yet, so you will have to wait a couple of days for that picture. I have bought the fabric, and the pattern Is ready, but it has to be sewn too…

Det är alltid kul att se bilder på mina kläder när de används. Denna gång så är det beställnings-kjolen som jag visade för några dagar sedan. Jag fick ett mail samma dag som den levererades. ”Jättefin, kan jag få en i svart också??”. Bilden på den nya kjolen får ni dock vänta på några dagar, för den är inte färdig ännu. Tyget finns hemma och mönstret är klart, men det ska sys ihop också.

3 comments:

BONGI said...

SNYGGT!

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ said...

Jättefin...jag syr också kjolar. de är helt underbara att ha till leggings eller tights...(vad är det för skillnad ;-)? ) Den var jättefin. /Karolina

www.syfroken.se said...

Vad kul att användaren gjorde ytterligare en beställning direkt. Då har du verkligen lyckats!