Thursday, 31 January 2008

Knit, jersey, stretch...

Well, by now everybody knows that I have a fairly large amount of fabric. This time it is the stretchy stuff, especially the thinner fabrics. I really don't think this is all, but at least it is the most of it...
Ja, de flesta vet väl att jag har ett hyfsat lager med tyger vid det här laget. Det är inte allt, men det är åtminstone det mesta av de stretchiga tygerna.
Solids Enfärgade


Dotted Prickar
Striped Randiga
Patterned Mönstrade
The lovely fabric with apples on, in brown and red.
These are a bit thicker than the other, more like sweatshirt/college fabric

2 comments:

www.syfroken.se said...

Vilken massa härliga tyger du har!
Vad blir ditt nästa projekt?

KajaDesign said...

Jadu. Listan är lång. Först så ska jag få hem min nya maskin och sedan kommer jag att massproducera huvudbonader av olika slag. Har redan lovat bort både det ena och det andra.

Åsså ska jag avsluta en kjol till mig själv och två klänningar till dottern eller möjligen till salu-lådan. Sedan fanns det visst ett gäng UFO som borde åtgärdas. Jag har fått önskemål om små börsar också. En födelsedagspresent till dottern ska också konstrueras och påbörjas. Listan är lååååååång!

//Kaja