Thursday, 20 December 2007

More Patapum covers - all for sale!!

Today I only post pictures on Patapum Covers that are ready for delivery.
Price: SEK 250/ USD 39 / EUR 26, postage not included in the price!

Idag blir det bara bilder på Patapum överdrag som är klara för leverans! 250 kronor + porto!

First one today is a purple and brown, with som green in it. I've got 2 of this one ready for delivery.

Den första på vit botten med små bollar i ljusgrönt, brunt och lila. Riktigt fint tyg tycker jag! 2 stycken finns klara!

Second, is my personal favourite with on brown background with pink and green leeves. 2 of this one is ready for delivery, or perhaps only one, since I think I will change my own cover too.
Nästa är nog min personliga favorit, så även om det finns två som är färdiga så blir det nog bara en som kommer ut till försäljning, för jag tror att jag behöver piffa till min sele också!
And third one, perfect for summer is this multicoloured dotted fabric. Lovely! 2 of this one available for immediate delivery!
Och så den sista. Två stycken prickiga överdrag med prickar i alla möjliga färger. Väldigt fint till våren eller sommaren!

No comments: