Friday, 21 December 2007

Merry Christmas and a Happy New Year 2008!


Now it is time for me to start making Christmas food, decorating our home and wrap the last Christmas gifts. Between Christmas and New Years day it is time for my 35:th birthday and one of our best friends 4:th birthday. So, I think that I won’t have any time for the sewing machines in a while. But, I still want to wish all my readers a Merry Christmas and a Happy New Year 2008! This is what my son looked at at our celebration of Lucia. Handmade Santa’s costume and handmade sack, with handmade gifts…

Nu är det dags för mig att göra julmat, pynta och slå in de sista julklapparna. I mellandagarna så firas både min 35-årsdag och en av våra bästa vänners 4-årsdag.Så, jag misstänker att symaskinerna kommer att få lite välbehövlig vila ett tag. Jag vill ändå passa på att önska alla läsare God Jul och ett Gott Nytt År 2008! Såhär såg min son ut på Lucia. Handgjord tomtedräkt, handgjord säck och handgjorda presenter...

1 comment:

Thea said...

God fortsättning!